درباره شرکت تراس

شرکت تراس بعنوان بزرگترین سازنده ماشین آلات اتوماتیک تولید خرپای تیرچه در خاورمیانه، همواره با تکیه بر ۳ اصل اساسی و بنیادی که در سیستم خود عنوان الگوی راهبردی مد نظر قرارداده است، فعالیت می نماید. 

۱ – استفاده از فناوری های روز دنیا

این شرکت با پیگیری و نوآوری و با استفاده از ایده های نوین و خلاق و ترکیب آن با فناوری های روز دنيا همواره به روزترین ماشین آلات تولید خرپای تیرچه را در مدل های مختلف، و با قابلیت های گوناگون به مشتریان خود ارائه نموده است، به نحوی که با توجه به کیفیت محصولات و تنوع کارایی آنها و قیمت بسیار مناسب خود توانسته است قدرت رقابت را از نمونه های خارجی سلب نماید.

۲ – استفاده از پرسنل متخصص

استفاده از بهترین نیروهای متخصص و کارشناسان داخلی همواره از اصلی ترین رویکردهای شرکت تراس می باشد. ما در این شرکت مجموعه ای از حرفه ای ترین های ساخت و تولید را گرد هم آورده ایم و با تکیه بر دانش و تجربه این گروه در زمینه طراحی و ساخت، بهترین ماشین آلات تولید خرپای صنعتی را در کشور ارائه مینماییم .

۳ – کیفیت متریال و محصولات

از آنجایی که مهم ترین اصل در زمینه ساخت ماشین آلات صنعتی بعد از طراحی دقیق، کیفیت میباشد این مجموعه نیز در کنار دقت و تمرکز فراوان در طراحی و ساخت ماشین آلات خود، تلاش مینماید تا با استفاده از متریال استاندارد و درجه یک، آخرین تکه پازل کیفیت را تکمیل نموده و بهترین ها را به مشتریان خود تقديم نمايد.

 

اهداف شرکت تراس

  • بالا بردن سطح کیفی استانداردهای صنعت ساختمان در کشور و در سطح استانداردهای جهانی 
  • قطع وابستگی کشور در زمینه تامین ماشین آلات تولید خرپای صنعتی و دسترسی تولید کنندگان داخلی به فناوری های روز دنیا در این زمینه
  • جلوگیری از خروج ارز و سرمایه ملی از کشور
  • کمک به اشتغال جوانان و سرمایه گذاران در صنعت ساختمان 
  • استفاده از نیروی بومی کشور و کارشناسان داخلی در جهت آموزش تخصصی و تربیت اپراتورهای تولید خرپای مکانیزه و صنعتی

© شرکت صنعتی ساختمانی تراس. تمامی حقوق محفوظ است

Phone: 021 36426372-4 --- 09211770691 - 09121770691
Fax: 021 36426373
ایران، تهران کیلومتر 40 جاده خاوران، بعد از پلیس راه شریف آباد
شهرک صنعتی عباس آباد، بلوار ابن سینا، خیابان جامی، نبش خیابان گل یخ، پلاک1225